Harmonogram

Dzień 1

17 marca (czwartek)

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

8:00–9:00

ROZPOCZĘCIE ZLOTU

9:00–9:10

W programie m.in. wykłady i warsztaty:

  • Jak zrealizować własny #ProjektZmiana, czyli od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole
  • Nowa logika w nowoczesnej klasie. Jak sprawić aby uczenie się i nauczanie było łatwe w dzisiejszej rzeczywistości?
  • Laboratoria przyszłości – łatwiejsze niż myślisz
  • Czym jest higiena cyfrowa i w jaki sposób właściwie o nią zadbać?
  • Nowe technologie w każdej szkole – projekt krokiem do sukcesu

PRZERWA KAWOWA

11:35–11:50
  • Jak nowoczesne urządzenia audiowizualne ułatwiają prowadzenie lekcji w trybie hybrydowym?
  • Multimedialne narzędzia w pracy z uczniami ze SPE i z całą klasą
  • „STEM – Rewolucje” czyli jak Laboratoria przyszłości mogą odmienić edukację STEM
  • Im głębiej w technologię tym więcej o Tobie wiemy… – techniki zdobywania informacji

OBIAD

13.30–14.30
  • Być albo nie być? Słów kilka o roli współczesnego wychowawcy w edukacji
  • Aplikacje aktywizujące ucznia i wspierające pracę nauczyciela

PRZERWA KAWOWA

16:50–17:05

CZAS WOLNY

17:45–19:50

KOLACJA I WIECZÓR INTEGRACYJNY

od godz. 19:50

Dzień 2

18 marca (piątek)

ŚNIADANIE

7:30–9:00

ROZPOCZĘCIE WYKŁADÓW

9:00

W programie m.in. wykłady i warsztaty:

  • Budowanie efektywnych zespołów
  • Bez podręcznika nie tylko na lekcji obcego języka uczeń też TIKa
  • Notebook konwertowany w nowoczesnej szkole – wyzwól kreatywność dziecka dzięki bezpiecznym i trwałym rozwiązaniom 2in1
  • Gry (off- i online) i ich potencjał edukacyjny
  • Rządowe projekty – szansa na nową jakość edukacji. Jak skutecznie wykorzystać środki finansowe z rządowych projektów? Praktyczne wykorzystanie sprzętu multimedialnego w placówkach oświatowych
  • Proste a jakie efektowne! – tajniki prezentacji w Genially

PRZERWA KAWOWA

11:50–12:05
  • Szkoła hybrydowa z tabletem edukacyjnym
  • Szkolna telewizja „Zrób to sam”, czyli jak połączyć audio-wideo z drukiem 3D
  • Aktywne laboratoria przyszłości – łącz, twórz, programuj i baw się!
  • Jak stworzyć własną videolekcję i udostępnić ją swoim uczniom- proste metody na stworzenie własnej videolekcji według Pana Belfra

PRZERWA KAWOWA

13:35–13:50

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE ZLOTU

15:20–15.35

OBIAD

15:35–16:35